Leptani DPS.

Michal.Holes@vurup.sk Michal.Holes
Středa Březen 17 14:28:35 CET 2004

zrejme nelejes ten peroxid do koncentrovanej, ale do nejakej slabej
kyseliny. Mna na skole ucili ze sa voda do konc kyseliny neleje preto, lebo
by to prskalo (ako keby si na rozzeravany olej lial vodu) a moc by sa to
zahrievalo. pravdupovediac nikdy som ani neskusal liat vodu do kyseliny,
takze z praxe neviem povedat, a to som dost dobrodruzny typ. Vzdy som
_opatrne_ lial kyselinu do vody, aj to velmi pomaly, lebo sa zahrievala pri
riedeni dost silne. a to s kyselinou (sirovou, chlorovodikovou, dusicnou)
pracujem minimalne raz do tyzdna.

s pozdravom
Michal Hole?