audio sample rate conversion

Miroslav Soltisik soltisikm
Středa Březen 17 14:28:29 CET 2004

> Dva body na ktorych to pada:
> 1. dolna priepust musi odrezat ( BTW:co to znamena ?  -120 dB ? <-- rad
si
> ju pozriem, hlavne to prevedenie) ...

> 2. Priepust ktora je ostra ( vid podmienku 1.) ma "posahane" skupinove
> oneskorenie, t.j. ziadne hifi. ...

Ja jsem nikomu neradil aby stavel dolni propust a kaskadu prevodniku, pouze
jsem se nazil priblizit model toho proc se pouziva interpolace sin(x)/x
Pokud znate lepsi reseni rad se poucim.

Riesenie (korektne) neexistuje. Teda, o jednom viem, presunut sa do 70-tych
rokov (stroj casu a tak,
videl som to v kine, tak to musi fungovat ;-) ) a vysvetlit to vtedajsim
ludom, ktori o tom rozhodovali
(Philips, Sony ?). Ale asi by som skoncil na vratnici :-)

Nikto nedokaze postavit priepust spolu s prevodnikom (ani s rozpoctom ako
us army), ktora by
splnala podmienky 1. a 2. SUCASNE pri SUCASNEJ rychlosti vzorkovania (44,1
kHz, 44 kHz,...).

Chcel som len upozornit, ze akekolvek riesenie je zle alebo este horsie.
Pri spracovani na to treba
pamatat. Matematicke odovodnenie je ok a suhlasim s nim (nic ine mi
nezostava).