nabijeci napeti u mobilu

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:28:17 CET 2004

Nikdy jsem to nezkousel, ale mel bych spise teoreticky dotaz, kdyz budu mit vedle sebe nekolik diod a jedna z nich se ohreje vic nez ostatni, klesne na ni ubytek napeti a proud potece ochotneji pres ni, odlehci to ostatni diody, cimzto se tato neboha dioda ohreje jeste vic.. Takovahle kladna zpetna vazba by asi vytloukla pekne jednu po druhe :-)
Jedine, co me napada, ze by to zvladl vykompenzovat odpor te diody?

Jirka N.