PL konektor - smejd nebo jina norma?

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:28:16 CET 2004

No, co vim, tak v PL-kach je jedna hnusna zrada, ze se delaji metricke a palcove konektory. Na provni pohled se blbe poznavaji (ja nepoznam), ale sesroubovat jsou blbe, nebo vubec. Kdyz jsem jeste CB-ckaril, nosil jsem ssebou jeden konektor, ktery mi doma fungoval a v obchodu pak zkousel, zda-li bude pasovat :-)
Nesoulad zavitu je tak zaludny, ze se mi nekolikrat stalo, ze jsem konektory "primerenou" silou sesrouboval, ale za tyden jsem na ne musel vzit hasak :-/

Jirka

P.S.: Varovani: Ne kazda kapitalisticka vysilacka ma palcovy konektor ;-)))