GM a zasilkovka GM jsou ruzne firmy ?

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:28:16 CET 2004

No, uz je to teda ctyri roky, ale potreboval jsem spoustu soucastek do semestralni prace, hodne jich bylo z rady 74HC, vetsinou takova ta vyssi cisla :-) V GM na me koukali jak na uchylaka, u GESe z toho meli asi 10%. Kdyz jsem prisel k PSku, odevzdal jsem seznam, prodavac se pravda asi na hodinu vzdalil do skladu, ale pak vylezl s objemnym pytlikem a mel jsem VSECHNO :-) Tehdy me vylozene potesili..

Jirka N.