mcuBazar

odehnk1.edu@mail.cez.cz odehnk1.edu
Středa Březen 17 14:28:16 CET 2004

No, na notebooku IrDA mam a bojim se, ze ani vypnout nejde. Ostatne, kdyz jsem do nej koukal kamerou, blikne velmi kratce tak jednou za 10 vterin, takze prumerny odber odhaduji v katergorii velmi maly, ve srovnani se spotrebou zbytku notebooku asi skoro zadny.

Tiskarnu tu mame jen bezbateriove HP a tam ta IrDA vypnout nejde (nebo alespon v konfiguraci jsem nikde nenasel, kde by sla), ale zase - kolik dlabe cela tiskarna vs. kolik dlabe jedna skoro nesvitici LEDka?

Jiri N.