Sum MOSFET vs. JFET

ondra@nem.pce.cz ondra
Středa Březen 17 14:28:16 CET 2004

> Da se nejak spocitat z sumoveho cisla uvadeneho v katalogu sumova hustota na
> 10MHz pri dane vstupni kapacitni zatezi externim kondenzatorem a pri dane
> transkonduktanci a pracovnim odporu?
>
> A dalsi otazka, je BF961 horsi jak BF988?
nemyslim si oba jsem je mel v predzesilovaci a darilo se mi
dosahnout  stejneho sumoveho cisla...
spis zalezi na konktrenim zapojeni a nastaveni pracovniho bodu..
pokud opravdu potrebujes neco nizkosumoveho pouzij gasfet
treba MGF1302 se da koupit kolem 130Kc
nevim na jakou to je aplikaci takze nedovedu posoudit co by ta,
bylo vhodne a jestli ma pouziti gasfetu vubec smysl..

Ondra OK1CDJ

> --
> Karel 'Clock' Kulhavy

Nemocnice Pardubice