Casopisy na CD

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:28:07 CET 2004

Podle me z jednoho CD si mate pravo udelat pouze jednu kopii.Nevim jak je to
s tim kdyz si to koupi 10 lidi najednou.To by bylo nejake kolektivni
vlastnictvi , ale myslim ze to proste podle nasich zakonu nelze.Bohuzel
nejsem pravnik takze me poznatky se odviji pouze z toho co sem se docet a co
miradi mi znai treba na te kriminalce :-))) Jo do prusvihu se clovek dostane
ani nevi jak.Jinak PCR jak tu nekdo podotkl opravdu nema cas se tim zabyvat,
ale jim podava primo trestni oznameni nejaka asociace ktera ma lidi na to
aby sledovali ruzne weby kde se tyto sluzby nabizi a na zaklade neceho to
predavaji policii.Vic o tom opravdu nemohu povedet protoze zas tak moc do
toho nevidim, ale verte tomu ze to tak je.A pokud PCR dostane trestni
oznameni je povinna to prosetrit a pak je opravdu nezajima jestli programy
na tom CD byli za 150 kc nebo za 150.000.Holt uz je to bud prestupek nebo
trestny cin a hlavne to de do rejstriku trestu a pak muzou bejt problemy
treba se ziskanim ZL.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Milan Kostomlatsky
Sent: Wednesday, February 13, 2002 3:05 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Casopisy na CD

Tak me napada, podle zakona mam pravo si udelat kopii (nebo kopie) pro
vlastni potrebu,
jak je to ale v pripade, ze si deset lidi spolecne zakoupi knihy, kazetu,
cd.
Kdo a kolik si muze udelat kopii ???

Fakt je, ze to moralni neni. Ale uprimne, kolik z nas si koupi v CR cd-cko,
ktere vyjde na bratru 1500,-
a notabene by jich chtel deset. Az bude stat 1% z meho cisteho mesicniho
prijmu tak klidne,
ale bohuzel zatim mesicne 150000,- neberu.

MK