Monitor Siemens

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:28:07 CET 2004

podle mne ta eeprom ma v sobe pouze identifikaci monitoru pro PC.Je tam jen
par znaku.Podle datasheetu to je na tohle urceny.Ten problem bych asi hledal
nekde v nejakem jinem procesoru

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Libor Kavan
Sent: Friday, February 15, 2002 2:29 PM
To: hw-news@list.gin.cz; hw-news@list.gin.cz
Subject: Monitor Siemens

Zdravim,
mam takovy problem, mozna se s nim uz nekdo setkal a tak mi poradi: Sehnal
jsem starsi monitor Siemens Nixdorf,15" digital bez OSD a nepamatuje si
nastaveni.Nastavim si rozmer obrazu a kdyz prepnu rezimy zase se mi obraz
vrati do nejakeho defaultu.Na desce jsem objevil EEPROM 24C02, zkousel jsem
ji cist, smazat, zapsat a vsechno OK, vratil jsem do ni puvodni obsah,
vratil do monitoru a porad si to nic nepamatuje. Nevite nekdo cim by to
mohlo byt? Nebo se na to mam vykaslat ?
Dik vsem za radu...
S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.309 / Virová báze: 170 - datum vydání: 17.12.2001