Vyprodej aktualni stav

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:28:06 CET 2004

to bych zavrhnul.Bud se domluvime a kazdej kdo bude mit chvilicku casu se na
tom bude podilet nebo to asi nema cenu.Jak sem rek jsem ochoten poskytnout
prostor zdarma na nasem web serveru .Taky bych moh neco napsat, ale vzhledem
ze se PHP ucim a ted nejak nemam cas tak by to asi chvilku trvalo.:-)))

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Snail Instruments
Sent: Friday, February 22, 2002 11:04 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Vyprodej aktualni stav

>6) mozno by bolo zaujimave zavies poplatok za kazdu ponuku (navratnost
>Vasich investicii) napr. 10,- KC za ponuku alebo nejake percento z
>ponuknuteho obratu.

I kdyby to bylo jenom 10Kc za inzerat (nebo za polozku?), bude to jista
bariera, na ktere cela akce muze skoncit, o problemech s placenim (a
kontrolou zaplaceni) ani nemluve.

>Jednoducha myslenka: ten kto dokaze takto predavat
>suciastky v hodnote stoviek aj tisicov korun, tak nemoze mat problem
>zaplatit 10,- CK.

Jenze nevite predem, jestli prodate. Jestli se bude vybirat prispevek za
uverejneni inzeratu, prodavajici riskuje vyhozene penize a male polozky jsou
znevyhodnene. Jestli se bude vybirat prispevek teprve za uskutecneny obchod,
provozovatel bude obtizne tuto skutecnost zjistovat.

J. Hanzal

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.309 / Virová báze: 170 - datum vydání: 17.12.2001