PC87200 a ISA na PCI karte ?

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:27:56 CET 2004

> A nejake konkretni zapojeni, kde bych se mohl inspirovat nemate u ruky ?
:)
Zapojeni neni podstatne, nekde jsem zahledl, ze kdyz si das svaba na desku,
ktera je konektorem dolu, tak jeho spodni pulka by mela vest k PCI a horni
do aplikace, ale tak by to beztak udelal kazdy kvuli snadnemu routovani.

Dulezite jsou ty rovnice a stavove diagramy, ktere je treba to toho svaba
napalit.

> zaujalo me Vase tvrzeni o programovani PAL a GAL prostrednictvim editoru
> logickych obvodu ci tak nejak ... muzete byt konkretnejsi ?

pro ispGAL od Lattice to umi Synario, pro ostatni svaby to vetsinou umeji
softy ktere jsou od danych vyrobcu. Ale dost se od toho ustupuje na ukor
VHDL. Podle me je lepsi napsat par rovnic, podminek tabulek nebo prechodu
ve stavovem diagramu, ale asi existujinektere pripady, kdy je jednodussi
namalovat schema....

Pavel Krejvi