komponenta Timer (highprecisiontimer)

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 14:27:47 CET 2004

Dobry den,

podle me se da napsat i ve VB realtime aplikace. Ja jsem napsal program na ovladani LCD display s radicem HD 44780 pomoci LPT portu. Zdrojaky a schema je ma mem webu.
Z netu jsem mel stazeno asi 4 programy pro tento radic a zadna me nefungovala spolehlive, nektere jsem vubec nerozjel z nektere fungovali na heslo (obcas).
Tak jsem se pekne nastval a udelal jsem to ve VB6.

s Pozdravem
Pavel Prochazka
hacesoft@mujmail.cz
www.prochazka.zde.cz

> --- P?vodn? zpr?va ---
> Od: Ivo Strasil <istrasil@centrum.cz>
> Datum: 07.02.2002 20:29:14
>
> Nevim nevim, ale interpretovany jazyk jako je VB mi
> vubec nepripada vhodny a vubec <flame>schopny</flame>
> jakehokoliv realtime rizeni. Radsi na to vemte Delphi, me
> trval prechod VB->
> Delphi cca 3 tydny a od te doby co je mam na PC jsem
> uz nenapsal ani radku v Basicu.
>
> Hlavni argument je prave RYCHLOST.
>
> Zdravim
> Ivos

---
Kdy? Neumannov? fini?uje a vy sed?te v pr?ci,
http://zoh.tiscali.cz je tu jedin?m kliknut?m!