komponenta Timer (highprecisiontimer)

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 14:27:47 CET 2004

Dobry den,

podle me raltime aplikace je: ktera komunikuje, reaguje na prichori informace a zpracuje je ihned a pode toho zase nejake informace ihned posle.  Muj program na ovladani LCD displae HD 44780 , komunikuje pomoci 4-bitoveho protokolu. Takze vevysila tupe jen data, ale je i cte z LPT portu. Program posila prikazi do radice, a ceka na jeho odezvu. Proste komunikuje s radicem. Mate pravdu ze mu vadi rychlost a  ze pomalost mu nevadi. Kdyz jsem po kazdem vyslani dat jsem cekal. Tam me zapsat 16 znaku na LCD trvalo 2 sekundy. Potom jsem program upravil a pracuje ted realtime ted si muzete bezproblemu treba rotovat textem po display. Ne pomoci prikazu display (to dokaze kazdy), ale tak ze pokazde vyslete novy text, posunuty o jeden znak. Tomuto ja rikam raltime aplikace.

S pozdravem
Pavel Prochazka.

P.S. Proc bych mel proboha simulovat COM port? Kdyz kazde PC ma nejmene dva COM porty? Bylo by to jak po softwarove tak i hardwarove strance neekomomicke! Pokud mam malo COM portu tak zadsi koupim dalsi kartu s COM portama.

P.S.1. Jen tak mymochodem, windousi nejsou realtime operacni system. A opravdu zalezi jen na programatorovy jak a v cem to napise! To potom muzete rovnou tvrdit za co je napsane na PC pro win. neni raltime aplikace!

P.S.2. Krome VB take pisu (snazim se) i v C++

<Zkuste
<napr. ve VB napsat SW prijem serioveho portu   <(treba simulovany COM port
<na RTS/DTR), pak uvidime...

---
Zasurfujte si do zasn??en?ho Salt Lake City! http://zoh.tiscali.cz