Odsumeni SB Live

Saša sasa.dvoraku
Středa Březen 17 14:27:11 CET 2004

Ma nekdo zasveceny povedomost jak pokovovat hrot u pajky?

Omlouvam se za otevirani stareho tematu, prosel jsem konferenci a
prispevku na toto tema bylo hodne. Nezadarilo se mi vsak najit
odpoved jak. Mozna, se to vi.
Nebo udelat hrot primo ze zeleza, co potom tepelna vodivost?
Z precteneho jsem zjistil ze je lepsi pokoveni zelezem nez niklem.
Niklovaci lazen se da koupit, snad se to jmenuje Niklik . Ale
vysledky jsou dosti neuspokojive. Nebo by stacilo pokovit zlatem, viz
nedavny prispevek P. Simona na ziskavani zlata?

Radek

S Oskarem je nyni seznameni tak ryche a snadne jako odeslani jedn? SMS-ky.
http://www.oskarmobil.cz/cz/products/seznamka_index.html