Galvanika-elektrochemie

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:11 CET 2004

Tak a mam po iluzich.
A ja se tesil jak si pozlatim hrot pajky a pak budu vsude vykladat,
ze v dusledku pozlaceneho hrotu dojde k lepsimu zapajeni, cin neni
kontaminovan pajecim hrotem a lepe se prenaseji vysky a hloubky v
audio obvodech, zmencuje se vyzarovani energie, skin efekt se
neuplatnuje ... zbytek jsem chtel nastudovat od skalnich HI-FI co
tvrdi obdobne informace o zlacenych dratech a konektorech k
reproduktorum.

No a co tedy zelezo, jak ho dostat na hrot?

Radek

> Pozlatit ne, zlato se rozpousti v roztavene pajce. Nebo jedine cely zlaty hrot, ten vydrzi o neco dele :-)
>
> J. Hanzal

Skv?l? valent?nsk? p??n? a loga na mobil
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=20764%26url=http://www.orionmodreznebe.cz