tesneni do oken

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 14:27:11 CET 2004

Mam podobne, u me to doslo jeste dal, vzhledem k tomu ze jsou otocne okolo
svisle osy, tak v miste otaceni se zacal ram bortit (lamat) a ta okna si
sedla do vnejsiho ramu a nesla otevirat. Nastval jsem se a rozebral je
stylem sklo vzlast, drevo vzlast, barvu a kovani taky. Na spodni cast ramu
jsem prilepil a nasrouboval kus hlinikoveho Lka (cca 6 * 2 cm, p?es celou
d?lku okna, na ram co nese cele okno, zevnitr mezi okna). Napustil zakladem
a na to zvenku Luxol (na baraku mame dohodnuto zvenku hneda okna), zevnitr
je bila Dufa na okna. Ze zacatku jsem mel obavy z tepelnych mustku, ale je
to O.K. Nicmene mam dojem ze se to stejne mirne hyba. Prace na tom bylo
spousty a vysledek je takovy nijaky. Dnes bych se rozhodoval spis ze zkusim
druzstvo pumpnout o prispevek na opravu (i kdyz symbolicky) a vymenil je
vzhledem k poloze bytu za plast, nestalo to za tu praci (1 okno dva dny od
nevidim do nevidim poctive prace - cisteni, brouseni, lepeni, tmeleni, ...,
natirani, + spousta strojov?ho vybaven?, ten profil a rohy jsou do okna
zafrezovany,...)

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)