Odpověď: Re[4]: ovladaci hlavice na topeni

Radek Masin xmasin
Středa Březen 17 14:27:11 CET 2004

Zdravim,
kdyz jsem hledal elektricke hlavice, tak jsem narazil
na firmu Giacomini, ktera dela elektricke hlavice pro
radiatory v docela sirokem sortimentu a maji i variantu,
kdy je hlavice uzavrena, kdyz ji netece proud. Maji varianty
na 230V i 24V. Bohuzel cena se pohybuje kolem 700 Kc/ks.
Vice na http://www.giacomini.com/CDROM/frame/cec/catalogo.htm

Radek Masin
xmasin@iol.cz