Re: Nemecka sitova zasuvka.

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:10 CET 2004

Doporucuji omlatit prodejci o hlavu, to pokud se jedna o zakoupeni v
CR.
V maloobchode v CR asi nemeckou zasuvku nekoupite. Resenim je
zakoupit treba zehlici prkno s prodluzovackou a tan tu zasunku budete
mit udelanou podle nemcu (asi na 50%). Pokud nechcete potesit
manzelku novym prknem, tak se lze spojit s vyrobcem prken a ty vam
zasuvku, prodluzku poslou.
 Ja byl na tom obracene, nemeckou zasuvku jsem nechtel a tak mi ctel
vyrobce prodat ceskou prodluzku asi za 150Kc. Po te co jsme si
vyjasnily ceske normy, nastala shoda. Oni zaslali ceskou, ja to
prehodil a zaslal jsem jim nemeckou.

Perlicku nakonec, zkuste koupit prkno Varesa, nebo kontaktovat
Vyrobni zavod D-Quarted s.r.o Nova Paka, nebo rovnou zavolat do
Roztok pi. Cermakove na telefon 0432587288. (informace jsou asi rok
stare, tak mohlo dojit k nejakym zmenam)

Radek

> Mam zarizeni, ktere je zakonceno sitovou vidlici podle nemecke normy. Zatim
> se v tom nechci stourat (zaruka).
> Kde bych mohl sehnat bud nemeckou snurovou zasuvku, abych si udelal sitovou
> snuru nebo nejaky adapter do nasi sitove zasuvky - potrebyji takovy, co
> propoji i ochranny vodic.
> Do Nemecka se mi jezdit nechce.
> Adapteru pro opacny problem je v obchodech dost, protoze se predpoklada, ze
> nasi turiste jezdi ven a chteji si v hotelovem pokoji varit kafe, ale
> vetsinou jsou bez ochranneho vodice.

Nakupujte z tepla domova! Potraviny, napoje, drogerie, DOPRAVA ZDARMA
Z-Market - obchod, ktery prijde za vami - http://www.z-market.cz/