Kabel k monitoru

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 14:27:10 CET 2004

Nemusi byt, zde jde o RGB a synchronizaci v zelene berve tj. 3 zive + 3
stineni, tj. 6 pinu.
Pokud nejsou na monitoru dalsi dva BNC konektory pro synchronizaci a karta
neumi rezim sync on green, tak v tom kabelu musi byt neco malo elektroniky
(v podstate tusim XOR hradlo a tranzistor). Kabely by meli mit na
www.krup.cz. Nicmene ani kabel nemusi resit pripojeni toho monitoru k PC,
druhym problemem byva rozsah synchronizacnich frekvenci, dost velkych profi
monitoru je jednofrekvencnich a zbytek resi graficka karta, vychazi lepe
rizeni konvergenci a spol.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)