Prodejna el. soucastek

Renda Damek rene.damek
Středa Březen 17 14:27:10 CET 2004

Jestli Ti to pomuze tak vim o dvou prodejnach:

AV elektronik v Teplicich - Proseticich (ul. Teplická 256).
Na www.avelektronik.cz maji myslim i planek.

V lete obcas zajedu na kole do Decina. Od nadrazi CD prejedu pres
stary silnicni most pres Labe. Asi 200m za mostem ulice odbocuje vlevo
na namesti. Ja se ale dam rovne, nejakou pesi zonou pod zamkem. Vyjedu z
pesi zony a asi prvni nebo druha ulice vpravo. Ta ulice je slepa a
konci myslim ve vode (v rybnice). A u ty vody je prodejna el.
soucastek. Tedy byla tam jeste loni v srpnu.

 Renda, rene.damek@atlas.cz