Rozdeleni cisla

Saša sasa.dvoraku
Středa Březen 17 14:27:09 CET 2004

 Zdravim lidi,

 tvorim jeden programek a nejak mi to nejde :(

 V promene MI je ulozene nejake cislo (tady zrovna 90 dekadicky) a ma se
 rozdelit na dve promene JM a DM. JM jsou jednotky a DM jsou desitky, jak
 logicke :)
 Problem je v tom, ze se nerozdeli normalne. Tento program mi to rozdeli na
 JM=10 a DM=5 coz je nejake divne, ale ja nejak nemuzu prijit na to, co mam
 spatne. Pritom, kdyz je cislo MI mensi nez 9(dekadicky) tak to funguje.

 Muze mi nekdo, prosim, poradit ?

 Dekuji Sasa

P.S.: Omlouvam se za predchozi zpravu, ta mi trochu ujela :)

 smycka     movlw .90
                  movwf MI

 zmena     movf MI,w
               movwf JM
               bcf JM,7
               bcf JM,6
               bcf JM,5
               bcf JM,4

               swapf MI

                movf MI,w
               movwf DM
               bcf DM,7
               bcf DM,6
                bcf DM,5
                bcf DM,4

                  goto smycka

---
Odchoz? zpr?va obsahuje celou moj? sb?rku vir? a jin?ch ??lenost?,
tak si je u?ijte ve zdrav? :)