cim malovat plosak?

Rosko Peter Peter.Rosko
Středa Březen 17 14:27:09 CET 2004

Presnu statistiku som si neviedol ani ja, ale cerveny fix bol najodolnejsi,
aj dlhodobo pri viacerych kusoch, predsa len, ina farba asi bude aj ine
zlozenie. V kazdom pripade, toto je ozaj asi najjednoduchsi sposob ako
zacat. fixy ktore nejprejdu testom na jednej doske potom treba dat detom,
nech aj oni cosi pokreslia napr. na stenu, vsak ked sa otcovia mozu hrat...
:)
pr