PICALL v0.10c

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:56 CET 2004

>nema nekdo crack na soft pro tenhle programator? Potrebuju rychle jednoduchy
>programator na PIC16CE625 a tenhle se mi libil.BTW:Nic jineho jsem totiz
>stejne nenasel ;-(. Nebo vite nekdo o jinem programatoru? Diky za pomoc.

S crackem neporadim, ale PIC16CE625 pujde nahradit PIC16F628. Pokud teda pisete svuj program, jinak HEX asi nebude dokonale kompatibilni.

PIC16CE625 by mel mit stejny programovaci algoritmus jako ostatni 16Cxxx, takze by mel vyhovet i jiny programator. Mozna nebude mit v ovladacim SW uveden typ 16CE625, ale pokud se mu nastavi treba 16C62, mohlo by to probehnout uspesne.

J. Hanzal