kmitoctova synteza dnes - ted uz jaky PIC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:47 CET 2004

Pokud vim, tak stejna firma prodava stavebnice i 'vymysli' konstrukce, takze jejich cilem neni co nejlepsi, ale co nejdrazsi reseni. Redakce AR to jenom pretiskne a doda distribuci, jinak se na zlutem AR nepodili.

J. Hanzal