GM a zasilkovka GM jsou ruzne firmy ?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:47 CET 2004

>No, uz je to teda ctyri roky, ale potreboval jsem spoustu soucastek do
>semestralni prace, hodne jich bylo z rady 74HC, vetsinou takova ta vyssi cisla
>:-) V GM na me koukali jak na uchylaka, u GESe z toho meli asi 10%. Kdyz jsem
>prisel k PSku, odevzdal jsem seznam, prodavac se pravda asi na hodinu vzdalil
>do skladu, ale pak vylezl s objemnym pytlikem a mel jsem VSECHNO :-) Tehdy me
>vylozene potesili..

Zkusenosti se mohou diametralne lisit, v mem povedomi pretrvava dojem, ze v PS maji skladem spise mene veci a spise za vice penez (vyjimky existuji). Sleva na zivnostensky list je symbolicka, tusim 5%.

V GM nakupuji spise soucatky, kterych se spotrebuje mene nezli cele baleni (a taky kdyz uz vcera bylo pozde). Snad vsechno se da koupit levneji nezli nabizi GM, nedavno jsem se stal stastnym majitelem nekolik tyci TS232CN po 19.50 (GM po 25.29), 7136 kupuji po 109.00 (v GM 145.77). Jsou to cenove rozdily v desitkach procent, coz pri moji rocni spotrebe uz stoji za par e-mailu.

J. Hanzal