Vyprodej aktualni stav

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:47 CET 2004

>prominutim, je mi opravdu ukradene, jestli nekdo chce, nebo nechce
>platit za zverejneni inzeratu. V uvodu jsem napsal, ze to bude naprosto
>zdarma. Proc tedy rozebirat naprosto stupidni temata.

Potom se ale nabizi otazka, proc to delate, jaka je Vase motivace? A az ji budeme mit zodpovezenou, hned se nabizi dalsi - vydrzi tato motivace dostatecne dlouho? Sam jste ohranicil svoje usili koncem tydne...

>asi je pouze nasim narodnim specifikem tak brojit proti komerci - inzeratum.

V pravidlech hw-news se jaksi neurcite pravi, ze komerce v prijatelne mire je pripustna. Odkaz na www.mcu.cz se objevil:

Tue, 19 Feb 2002 17:28:25 v utery vecer
Wed, 20 Feb 2002 08:33:07 ve stredu rano
Wed, 20 Feb 2002 12:29:37 ve stredu v poledne
Thu, 21 Feb 2002 09:13:50 ve ctvrtek rano

Teprve po tomto ctvrtem inzeratu se pan Bezstarosti ohradil a vzapeti za nim dalsi. Navic vetsina lidi si predstavuje, ze vyprodej bude znamenat vyhodne ceny, takze takovato reklama je nastve nejenom zbytecnym opakovanim, ale i svym klamnym obsahem.

>PS: Pro nezasvecene, www.mcu.cz/bazar zacinam budovat ze PHP scriptu
>zClassified, ktery je free.

To zni nadejne, tak 'palce vzhuru'. Mam tu taky par lezaku, treba se nekomu budou hodit. :-)

J. Hanzal