GM a zasilkovka GM jsou ruzne firmy ?

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 14:26:31 CET 2004

> Ahoj,

> 4.- Bratislava - hotove nestesti. Ked idem do GM v Brne, pripadam si
> ako v raji. V Bratislave clovek nedostane pomaly ani tie
> najzakladnejsie veci. Zohnat potenciometer M1/log je mozne len s vypatim
> vsetkych sil a za stastie sa da povazovat, ak dostanem aspon s inym
> priemerom hriadelky, nez som povodne chcel a aspon polovicne mnozstvo
> nez povodne uvazovane :-), alebo radsej :-((

Mozem len potvrdit slova kolegu, nakupit tam nieco co clovek chce je takmer
nemozne (v sortimente v maloobchode snad uz nic nemaju).
Vraj je to trochu lepsie vo velkoobchode (nemam skusenost, teda len jednu
ked splietli puzdro - a to slo radovo o 100 kusov).

Dostala sa mi do usi vsak informacia, ze sa cele GM v BA ma menit - no
uvidime.

Mt