Napajeni z TxD

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 14:26:31 CET 2004

Mel bych takovou destruktivni pripominku...napajeni z portu je
spolehliva zadelavka na potize. Nekde to fungovat bude, nekde ne. Fakt
to nejde jinak?
Zkousel jsem kdysi nabojovou pumpu se 74HC4053, chodila pekne, ale z -
napeti nenastartovala. Navic pokud bylo pritomno - a pumpa nepumpovala,
zatizila + tak, ze spadlo na cca 1.3V. Proste se musela nakopnout
baterkou do + vetve. Pak spolehlive jela...dokud nevypadla stava.
Napajeni z portu NEDOPORUCUJU, NIKDY to nebude zcela spolehlivy.

  TomM