dioda

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:20 CET 2004

Nedelejte z toho takovou vedu a hlavne pouzivejte diody stejneho typu a
dejte je na spolecny chladic. Zrovna tak jako diody pracujou paralelne,
pracujou v diode paralelne (kdyz si ji pomyslne rozdelime) jednotlive casti
prechodu a taky se nehadaji. For je v tom, ze pri stejne koncentraci a
gradientu koncentrace primesi ma ten prechod vsude stejnou proudovou hustotu
a ktera dioda to nema, byla uz davno podle pana Darwina vyrazena prirozenym
vyberem. Proudy jednotlivych diod se muzou rozjet jen kdyz se jim da moznost
ruzneho ohrevu. Potom to jde lavinovite.
Andel

 a) docela by me zajimalo jak je to s pomerem vlivu teploty a proudu na Uka