zosilovac na walkman

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:20 CET 2004

V podstate jakykoliv nizkosumovy tranzistor. Jenze elektretovy mikrofon sumi
tak, (maly prumer membrany, levny FET a kdo vi, jake pole vytvori ta
elektretova hmota) ze na kvalite dalsiho stupne prakticky nezalezi. Jenze i
tak je sum vetsinou podstatne mensi, nez hluk venku a kvalitni
kondenzatorovy mikrofon se hodi spis do zvukove izolovane mistnosti
(studio).
Andel