Odleptani nerezu

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:19 CET 2004

Pokud nerez obsahuje chrom, mohu ucinnost potvrdit. Jednou mi chlorid
ukapnul v koupelne na vodovod a do rana to vyzralo diru az na mosaz. Potom
se mnou zena cely den nemluvila.
Andel

> Neni sice nerez jako nerez, ale zkusil bych chlorid zelezity. Nakonec pri
negativnim vysledku se to da vzdycky oplachnout.