cim malovat plosak?

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:17 CET 2004

Pro leptani v chloridu je dobra modelarska lihova barva Agma. Da se potom
umyt lihem. Kdy? nahodou delam tistaky, tak to tim retusuju.
Andel

Dobry den,

kdysi jsem maloval plosnaky barvou na kuzu (nevim jestly se da jeste
koupit), je potreba ji hodne zredit. Vysledek je spis redidlo s barvou. To
jsem potom trubickovym perem kreslil. A leptal jsem smesi HCL a Peroxidu
vodiku.

Pavel Prochazka

> --- P?vodn? zpr?va ---
> Od: Michal.Holes@vurup.sk
> Datum: 26.02.2002 09:27:58
>
> Hi,
>
> cim (akou farbou, tusom atd., fixkou, pierkom/brckom) kreslite na plosak
> spoje, ktore nemaju byt vyleptane v FeCl3? Som zaciatocnik, a chcel by som
> si vyleptat nieco jednoduchsie, ale neviem aku farbu chlorid neprelepta.
>
> s pozdravom
> Michal Hole?

---
To co predtim jeden, mohou nyni dva. Poridte si 2 Oskarty a uzivejte si ve
dvou za cenu jednoho.   http://www.email.cz/oskar