Kontrola procesoru

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:17 CET 2004

Ja jsem dokonce videl zdroj, kteremu se zblaznila regulace napeti. Vysledek - odpaleny zdroj. Ale nez shorel, odesel disk (uz se ani neroztocil), CD mechanika, disketova mechanika a zakladni deska. Procesor to prezil, ma svuj stabilizator. Ihned mne popadla myslenka nacpat na vystupy zdroje transily. Jenze co clovek neudela hned... , a stejne: kdyz uz mi zdroj vydrzel 6 let, tak musi vydrzet navzdy. Ne?
Andel
  ----- Original Message -----
  From: Jiri Bezstarosti
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Thursday, February 28, 2002 9:48 PM
  Subject: Re: Kontrola procesoru

  Klasicke PC na zacatku take provede testy a pak mu za behu
  vesele shori zdroj (dokonce ne az tak zridka). Tady byl test k nicemu
  a videl jsem urcite vice shorelych zdroju, nez pameti a CPU, ktere
  casem zacaly delat chyby.

  Nerikam tim vubec nic, nema to podtext, je to jen k zamysleni.

  --
  Jiri Bezstarosti
    ----- P?vodn? zpr?va -----
    Od: Michal Michal
    Komu: hw-news@list.gin.cz
    Odesl?no: 28. ?nora 2002 13:49
    P?edm?t: Kontrola procesoru

    Ahoj,
    Existuje zp?sob jak otestovat jednotliv? funkce procesoru?
        Chci zav?st kontrolu syst?mu po zapnut? nap?jen?. Pou??v?m 51 a PICy.
       N?co m?lo jsem u? na?el. M?m n?jak? algoritmy na test RAM (chci je pou??t pro vnit?n? iextern? RAM), program dopln?m kontroln?m sou?tem. Ale co ostatn? ??sti procesoru- ?asova?e, watchdog, AD p?evodn?k, UART? M? to v?bec smysl?
    Michal