ovladaci hlavice na topeni

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 14:26:10 CET 2004

> To je fakt zajimave reseni. Ta hlavice ktarou tam mam stala tusim
> okolo 700Kc, takze ja bych je ani snad nemusel vymenovat. Stacilo by
> tam dobastlit ty odpory, a ta ridici jednotka za 3500 je opravdu
> zadarmo. Budu se muset zeptat topenaru, jestli to znaji.

Tady clovek ziska napady, nad kterymi zustava rozum stat :-)

Toto jsem ted vymyslel, ma nekdo nejakou kritiku ohledne bezpecnosti,
realnosti ci rentability ?

Mam doma v garsonce dva radiatory s termostatickou hlavici. Pokusim se
namotat par zavitu topneho dratu do tech hlavic, drat pripojit na trafo a
trafo druhym koncem pres casovy tydenni spinac (mam jeden v supliku) do zdi.
Takovy maly regulator v zavislosti na denni dobe. Teplota holt zustane
neregulovana.
Kdyz nejsem doma, nebo na noc se topeni zavre, a hodinu pred vstavanim nebo
prichodem zase otevre.

Vena Kovar