doplnovani inkoustu do Canona

Vojáček Petr Petr.Vojacek
Středa Březen 17 14:25:58 CET 2004

Zdravim vsechny,
omlouvam se za dotaz, ktery sem uplne nepatri - ale na
druhe strane si myslim, ze by mi nekdo z teto konference
mozna mohl poradit.
	Zkousel jsem doplnovat inkoust do tiskarny Canon S 450,
kde jsou oddelene nadrzky s barvami, ktere se daji jednotlive vyjmout.
Zjistil jsem, ze to neni jednoduche - vzdycky jsem po naplneni
vypadal "jako prase" a tim taky prisel o spoustu inkoustu. Uz jsem
zkousel asi tri zpusoby
 1/ jak se doporucuje na plnici sade - navrtat a zalepit - problem byl, ze
mi inkoust vytekal dolnim vytokovym otvorem, i kdyz jsem mel nadrzku
polozenou na tesnicim kolecku, ktere bylo soucasti plnici sady
2 / zkousel jsem plnit vytokovym otvorem, kdyz jsem si nadrzku obratil o
180 stupnu (na zada), ale pri tomto zpuspbu mi inkoust vytekal - zrejme
nejakym zavzdusnovacim otvorem. Kdyz jsem tento otvor prelepil lepic?
p?skou, tak se zase inkoust dovnitr nedal plnit - nezatekal...
3 / Zatim nejlepsi bylo nadrzku navrtat vratit do tiskarny a naplnit inkoust
zalepit.... nevyhoda ale je, ze si musim vzit do dilny celou tiskarnu,
protoze
v obyvaku si na to netroufnu...
Je mi jasne, ze se firma Canon brani "vhodnou" kostrokci nadrzek tomu, aby
si majitele tiskaren inkoust sami doplnovali, ale ....
Chci se tedy zeptat - jestli nema nekdo nejaky lepsi zpusob pro plneni
techto
nadrzek do tiskarny Canon. Jeste by mne zajimalo, jaky zpusobem se z
tiskarny
odstranuje inkoust, ktery se v ni shromazduje pri "odplivavani"
		s pozdravem
			Petr Vojacek