mag. uprava vody

Jiří Krul jKrul
Středa Březen 17 14:55:46 CET 2004

Pokud to spravne chapu tak se vam zanasi vymenik pro ohrev vody pro vytapeni
!

Troufnu si odhadnout, mate relativne nove topeni, trubky  med, radiatory
ocel, vymenik  hlinik , armatury mosaz.
Ve vymeniku se usazuji supiny, neco jako vodni kamen jednou nacervenale
jindy temer cerne.

A dotoho to nekdo proplach kyselinou :-)).

Mam pro vas tri zpravy:

1. magneticka uprava vody vam nepomuze, pry prilis nepomaha ani pouziti
destilovane vody
2. mate nevhodne (spatne) navrzenou otopnou soustavu
3. nejste zdaleka sam

Problem je nejspise (odbornici se dosud zcela nezhodli) v kombinaci
materialu tvoricich otopnou soustavu, voda zrejme pusobi jako elektrolit z
ktereho se pri ohrivani ve vymeniku vysrazi kal, ktery zanasi vymenik.
Problemy zrejme nejsou v jinych castech a  filtracni sitka se take nezanasi
?

Co stim ?
Tezko radit, ale zkuste soustavu dukladne propachnout cisticim prostredkem
Elysator-Sanol H-15 (cisti a stabilizuje) a nasledne soustavu napustite
vodou s prisadou stabilizacnich cinidel, nejvhodnejsi typ cinidla vam
doporuci napriklad pracovnici firmy Rikotherm s.r.o .

Snad vas uklidni, ze jak se soustava postupem casu stabilizuje problem
ustane nebo nebude tak casty.

    Hi J.K.