Objednavani v GM Brno

Martin Sveda sejda
Středa Březen 17 14:23:33 CET 2004

To je divn?. V Praze m?m zku?enost celkem dobrou. U? mnohokr?t jsem d?lal
to, ?e jsem p?inesl soupis na pap??e (v?etn? katalogov?ch ??sel), u kasy
jsem ho podal n?kter?mu z prodava?? a ?ekl jsem, ?e p???t? den si ho
vyzvednu.
Druh? den to bylo v?echno p?ipraven? v pytl?ku, namarkovan? na pokladn?, s
p?ilo?enou ??tenkou. Bez ?ek?n? jsem si to u kasy vyzvedl a zaplatil.

Zdrav? PavelK