hrnickove transformatorky

Matejcek Petr konference
Středa Březen 17 14:23:33 CET 2004

Tedy, s dovolenim, byl jste nekdy v posledni dobe v PS? Jako dukaz vazeni si
drobnych zakazniku zrusili pultovy prodej, takze si musite vystat frontu k
psacimu stolu (stolum), prednest svou zadost a cekat (... a cekat a cekat a
cekat), az zadane nekde najdou.
V prazskem GM velkoobchode jsem nemel nikdy problem ani s mensi objednavkou,
jen chteli, abych se u nich napoprve registroval (i jako soukroma osoba) a
objednavku jim poslal predem. To je ale snad bezne ve vsech velkoobchodech?
V maloobchode pri pultovem prodeji jsem v prazskem GM nikdy nestal delsi
frontu nez 5 lidi (delsi nestojim) a ze jsem tam za poslednich par let
nechal velke penize :-).
--
Rt

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.408 / Virov? b?ze: 230 - datum vyd?n?: 24.10.2002