Strankovani a skoky u PIC - nove - chyba v hw

Lukáš hradlo
Středa Březen 17 14:23:33 CET 2004

> Tedy, s dovolenim, byl jste nekdy v posledni dobe v PS? Jako dukaz vazeni
si
> drobnych zakazniku zrusili pultovy prodej, takze si musite vystat frontu k
> psacimu stolu (stolum), prednest svou zadost a cekat (... a cekat a cekat
> cekat), az zadane nekde najdou.

Ano, byl. U stolu (tedy drive ve velkoobchodnim oddeleni) jsem nakupoval
vzdycky a nemam s tim problem. Ze bych cekal, to jsem si nevsiml (tedy ne
nejak nad miru)...

> V prazskem GM velkoobchode jsem nemel nikdy problem ani s mensi
objednavkou,
> jen chteli, abych se u nich napoprve registroval (i jako soukroma osoba) a
> objednavku jim poslal predem. To je ale snad bezne ve vsech
velkoobchodech?

No dobra, zkusim to. Mam ale pocit, ze maj? limit 1.000,- Kc, ne? Ja jakozto
servis totiz casto nakupuji i za podstatne mene penez...

> V maloobchode pri pultovem prodeji jsem v prazskem GM nikdy nestal delsi
> frontu nez 5 lidi (delsi nestojim) a ze jsem tam za poslednich par let
> nechal velke penize :-).

Hmmm....tak to ja (pokud neco potrebuji just-in-time) holt tu frontu obcas
vystat musim...

Jirka