PIC16F628-04 na 20MHz ?

Lukas Grepl L.Grepl
Středa Březen 17 14:23:32 CET 2004

Ano, je vysoka pravdepodobnost ze pobezi - vyzkousejte, uvidite. Jinak
existuje i primo 16F628-20.

AFAIK, vyrabi se jedina varianta chipu, ktera se pak pripadne zkousi v
ruznych podminkach (4MHz, LF, 20MHz, industrial, ..). Kdyz je na pouzdre nem
napsano ze je na 4MHz, znamena to pouze, ze nebyl na 20MHz testovany, ale
muze na 20 bez problemu fungovat.

Jestli se chipy, ktere neprosly testem (LF, 20MHz, ...) vraceji a testuji
znovu pri mene kritickych podminkach (normalni rozsah napeti, 4MHz, ...)
bohuzel netusim.

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT