PIR senzor

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:23:32 CET 2004

Prave ze je problem jej u nas (CB) sehnat. Ptal jsem se po prodejnach s
alarmy a nic. Kdyz uz to maji tak jen s celymi alarmy. A nerad v tomto
pripade kupuji zajice v pytli takze bych to rad nejdriv videl. A Jablotron
aspon podle WWW mikrovlnne cidlo nedelaj.

Holt tam dam to ultrazvukove Jablotronacke stoji necely 1kKc. Za to se to
opravdu nevyplati delat.

RadekCX