VS1001K

Honza Matuska marver
Středa Březen 17 14:23:27 CET 2004

> Mel jsem v planu udelat emulacni procesor pro x51, ktery umi plne emulovat
> napr. vnitrni pamet u 89C51, ale nejak na to neni moc cas. Kdyz by se
nekdo
> nasel, kdo by do toho sel, tak by se to dalo dobastlit.

Zakladni problem vidim v tom, ze lide co takove veci mohou udelat
maji tolik vlastnich napadu, ze je ani nestihaji realizovat.
No a kdo napady nema, ten asi nebude pro vyvoj moc uzitecny :).

Jen obycejnou selskou logikou, ale verim, ze jsem se moc ohledne
hodnoceni situace nespletl.

Jinak kdyz vezmete podstatne rychlejsi MCU s vice zdroji nez ma ten,
ktery chcete emulovat, neni pak velky problem proste nahradit kazdou
instrukci sadou instrukci, aby to odpovidalo emulovanemu. Je to sice
znacne zjednoduseny pohled (prikladem kdyz je MCU rychlejsi, jeste
to nemusi znamenat ze stihne emulovat plnohodnotne vsechny periferie
emulovaneho, ze nebude mit problemy se zpusoby adresovani, atp.).

--
Jiri Bezstarosti