Jednoducha deska pro ladeni 51 ci 2051 za pomoci jine x51

MK info
Středa Březen 17 14:23:27 CET 2004

Jiste - u Athlonu firma AMD pouziva tzv. P-rating, tj. cislo, vyjadrujici,
na jake frekvenci by mel bezet odpovidajici procesor Intelu, aby dosahl
stejneho vykonu. Realna frekvence je tedy vyrazne nizsi - nepamatuji si,
kolik je to u 1600, muj tip je nekam 1200-1333Mhz.

Pavel

----- Original Message -----
From: <sirotnik.rastislav@slsp.sk>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, December 04, 2002 8:30 AM
Subject: Athlon XP 1600+ p?etaktov?n na 1528,46 MHz ????

Dnes som na www.svethardware.cz narazil na tieto clanky o overclockingu
Athlonov:

Athlon XP 1600+ p?etaktov?n na 1528,46 MHz
Na serveru Virtual Zone do?lo k updatu OC datab?ze. Tentokr?te se jedn? o
procesor AMD Athlon XP, kter? pracoval na frekvenci 218 MHz, co? znamen?
pracovn? frekvenci 1528,46 MHz. V?sledku e poda?ilo dos?hnout se z?kladn?
deskou EPoX 8K3A+.

Athlon XP na 2,23 GHz
Procesory od spole?nosti AMD se sice nedaj? p?etaktovat tolik jako Pentia 4
od Intelu, ale i tak jsou p?edm?tem snahy mnoha nad?enc? z ?ad overclocker?.
V sou?asnosti je podle serveru Virtual Zone nejlep??m absolutn?m v?sledkem
p?etaktov?n? procesoru AMD Athlon XP 2100+ (1,733 GHz) na pracovn? frekvenci
2,23 GHz, co? znamen? p?etaktov?n? o 28,9%.

Ja som si vzdy myslel, ze cislo za procesorom udava garantovanu pracovnu
frekvenciu, cize Athlon 1600 = prac. frekvencia 1,6 GHz. Vie mi niekto
objasnit ako to vlastne je?

Dakujem.

This email has been swept by
MIMEsweeper for the presence of computer viruses.