Re: Athlon XP 1600+ přetaktován na 1528,46 MHz ????

AZE aze
Středa Březen 17 14:23:26 CET 2004

Pred nekolika dny jsem tu mel 2 PC, jeden
s Athlonem XP1700+ a jeden Cel.1700MHz,
stejna RAM 256MB, mainboardy stejne firmy
a disky 40GB. Oba mely vypalovacky
a NERO. Zkousel jsem na obou cvicne prevest mpeg soubor 100MB
na VideoCD. Necekal jsem na cely soubor, ale vyslo mi,
ze Athlon to zvladal 6%/minutu, Celeron 5%/minutu.
Takze mozna u P4 by to mohlo byt stejne. To cislo
je nepochybne uvadeno z obchodnich duvodu pro laicke srovnani.
AZE