Spojeni prevodniku AUI-(TP/FO/BNC)

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:23:25 CET 2004

> No ja chci prave spojit ty kusy co nemaji napajeni - samec-samec.
> S tim ze bych napajeni dodal, ale jak to spravne prokrizit.
> Rekl bych ze
> by melo stacit spojit RX+ na TX+ a totez obracene a jeste
> jednou pro - .
> Jen si nejsem jisty jake napajeci napeti ma mit to AUI, myslel jsem ze
> 5V+ ale zatim jsem to nikde nenasel potvrzene.

Nektere sitovky davaji 12V, nektere 9V..

Jinak, kdyz udelate "krizeny" AUI kabel, bude Vam vse fungovat, pokud budete mit v cele delce FULL-DUPLEX. Potiz je totiz v tom, ze obe tyto krabicky pouzivaji CD jako vystupni signal detekce kolize, ale nemaji zadny kolizni "vstup". Informace o kolizi Vam tedy touto spojkou neprojde a budou se Vam neprijemne ztracet pakety (nektere sitovky si pak budou myslet, ze paket odesel v poradku, i kdyz ve skutecnosti doslo ke kolizi a paket se automaticky nevysle znovu). Musel byste do te redukce jeste dodelat generator kolizniho signalu.

Jirka Naprstek