Spojeni prevodniku AUI-(TP/FO/BNC)

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:23:24 CET 2004

On Wed, 4 Dec 2002, Naprstek Jiri-R54332 wrote:

> Nektere sitovky davaji 12V, nektere 9V..

Aha, takze 12V.

> Jinak, kdyz udelate "krizeny" AUI kabel, bude Vam vse fungovat, pokud
> budete mit v cele delce FULL-DUPLEX. Potiz je totiz v tom, ze obe tyto

Myslite ze tim neprojdou tu Nway pulsy ?

> krabicky pouzivaji CD jako vystupni signal detekce kolize, ale nemaji
> zadny kolizni "vstup". Informace o kolizi Vam tedy touto spojkou

Ja vim, ale ja myslim ze ho nepotrebuju. Protoze to co mi na jedne strane
prijde mi okamzite na druhe strane leze ven bit po bitu a naopak.
Navzajem se to neovlivnuje tedy aspon na optice a TP. Predpokladam ze
pripadnou kolizi si zdetekuji ty zarizeni na opacnych koncich tech spoju.

> neprojde a budou se Vam neprijemne ztracet pakety (nektere sitovky si
> pak budou myslet, ze paket odesel v poradku, i kdyz ve skutecnosti doslo
> ke kolizi a paket se automaticky nevysle znovu). Musel byste do te
> redukce jeste dodelat generator kolizniho signalu.

mozna by ten full-duplex ani nevadil, na jedne strane by to mohlo koncit
ve switchi a na druhe strane v routeru.