Logicka sonda?

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:23:24 CET 2004

> No az tak uplne ne, podivej se co vlastne Winbond nabizi a pak si teprve
> stezuj.
> Nezlob se, ale dnes uz asi nema cenu neco podobneho bastlit :-)))

To co pisete je velmi hezky.

1.Ja jsem se napriklad dival na ten T89c51RD2 a ERRATA Sheet a tak
jsem zjistil kolik ma tento obvod verejnych chyb. To me teda docela
dost odradilo.

2.Desky, ktere jou navrzeny pro nahrati programu do RAM a vykonavani
procesoru jsou az na vyjimky oboustrane, cimz pro me hure vyrobitelne
(vyjimka snad a)prvni verze sim na www.hw.cz, b) www.bezstarosti.cz,
c) ci na polskem webu jsem nasel simulator i s komparatorem)
Dekuji za tyto odkazy!!!

3.Asi se nikdo nezabyval udelat desku:
- SRAM, 89C51, 74HCTx73, oddeleni RS232-TTL pouze omezenim na
rozhodovaci uroven PC cca 1V (bez nasobice MAX) a mozna pridanim
komparatoru.
To by se melo vejit na jednostrannou desku. SIMPLE pro zacatek ci
hrani.
Ovsem pro me bude asi nejjednodussi si vybrat z neceho co jiz
existuje.

4. Jeste se chci zeptat pin WR na AT89C51 je realizovan v obvodu s
otevrenym kolektorem ?
Takze by slo pripojit na teno pin vystup z nejakeho komparatoru s
otevrenym kolektorem ?
Muzete nejaky snadno dostupny komparator pro tento ucel doporucit ?

dekuji
Jirka

Reklama:
Obchodn? d?m.cz - ?irok? sortiment dom?c?ch spot?ebi?? a elektroniky, v?razn? slevy. Nav?tivte http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=59