potize s SDRAM

odehnk1.edu@mail.cez.cz odehnk1.edu
Středa Březen 17 14:23:24 CET 2004

> Pokud se nepletu, nekdo tu sveho casu vyhrozoval, ze chce nejakou stavet.
> Ale asi to usnulo.
To jsem byl ja. Neusnulo to, spise jsem zjistil k cemu vlastne bude.
+ zjistim s ni stav 0, 1 a maximalne neruceno,
+ zjistim s ni zda prosel nejaky puls,
- nezjistim pripadne zakmity, velmi krtake pulsy,
- nezjistim casovani - posun casu.
Vysel jsem z tohoto, jen jsem pouzil HC obvody a mam pripravenou i
verzi s HCT.
http://www.solorb.com/elect/logprobe/

Mozna se mnou nebudete souhlasit, ale vlastne pri ladeni nejake i51
ji vybec nevyuzijete. Co vam vlastne pomuze zjistit na takove
procesoroe desce ?  Spise by se vyuzil dig. osciloscop.
Jirka

Reklama:
FIMFARUM - Cesky celovecerni loutkovy film na motivy pohadek Jana Wericha. www.fimfarum.cz V kinech od 28. listopadu. http://www.fimfarum.cz