Re: Logicka sonda?

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:23:23 CET 2004

Ja mam starickou sondu s MH7450. Je to TESLA provedeni a nejcennejsi
funkci je tam prodlouzeni zakmitu tak, ze se zobrazi jako bliknuti
LED. Dale meri L, H uroven a nezapojeno = kolem 2.5V. Obvodove je
primitivni a v pripade zajmu vyhrabu a zaslu zapojeni.
 Uvazuji o zapojeni s LM324 ci necim podobnym v zapojeni jako
komparatory.

Radek

Reklama:
Obchodn? d?m.cz - ?irok? sortiment dom?c?ch spot?ebi?? a elektroniky, v?razn? slevy. Nav?tivte http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=59