Transiwat

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:23:23 CET 2004

| Odes?latel: Naprstek Jiri-R54332 <Jiri.Naprstek@motorola.com>
| Nway pulsy jsou veci twistovych linek, rekl bych jakasi signalizacni
podvrstva vrstvy fyzicke. Na AUI zadne takove impulzy nejsou. Kazdy TP
vysilac je generuje, kdyz neni co vysilat a TP prijmac je pojida a rika si
podle nich, ze je linka v poradku. Obdobna signalizace je treba i na FL,
ale treba na koaxech neni.

| To je pravda, pokud nastavite na obou stranach fullduplex, kolizni signal
by byl na zavadu.

Panove, proc tak slozite?

national na to dela primo cipy.

JL.